Praktik!

Nu har man haft två dagar praktik! Och efter det är man nog också. Jag är helt slut med tanke på att det är så stressigt på praktiken nu. Jag vet inte hur jag kan vara såhär trött nu igen, men som tur har man lång ledigt i helgen. :)

Jag har bara en dag kvar av praktiken! Jag har bara torsdagen kvar av praktiken. Fredagen är ledig, men jag vet inte om jag kommer göra något speciellt fast jag har lång ledig helg. Kanske jag bara är hemma.
Tisdagen och onsdagen har gått bra! Läraren var första gången på besök under denna period. Så det var ju inte illa, eftersom hon ändå var på besök. Hon har inte varit på besökt förutom nu en gång. :) Så jag vet inte hur många gånger läraren skall besöka.
Konstigt att ha kort vecka! Eftersom man har jobbat från tisdag till lördag och nu har man från tisdag till torsdag. :) Så man får njuta av helgen ordentligt en gång. Och sedan är det skola igen! På måndagen skall man till skolan igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0