Poliserna!

Närpolisen var på besök till skolan idag! De hade berättat om olika internet bluffningar m.m. men jag vet inte exakt vad de hade berättat om. De var i auditoriet med vår klass 13.30- 14.15, så jag hann inte och höra på alls.
Jag hade min kund så illa på hälft! Att jag inte hade möjlighet att lyssna på polisernas berättelser. Det känns nog som om man inte hade missat nått. Det var en kompis från mode linjen som berättade vad de hade hört av poliserna timmen före vi skulle och lyssna på det.
Som tur har man vänner som berättar! Så man behöver inte vara orolig att man skulle missa nånting. :) Jag ahr nog inte skrivit här vad de berättade om, men jag vet inte hur jag skulle skriva det. Eftersom det nu mest var allt med dessa lösenords- och identitetsförfalskningarna. :/


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Självklart kan du få min åsikt!

Jag har ju inte läst din blogg så länge, men jag tycker absolut att den är bra. Får du, som du skrivit i tidigare inlägg, bara lyft bloggen till en högre nivå då tror jag det kan bli riktigt bra. Hoppas att du är nöjd med svaret. :)

Kram

2010-10-20 @ 17:45:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Det förstår jag. Min blogg kom inte heller igång. För mig tog det ett år, innan mitt bloggande kom igång ordenligt. Efter det har det bara gått bättre och bättre. :)

Fråga på! Jag hjälper självklart till - efter bästa förmåga.



Kram

2010-10-20 @ 19:37:42
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0