Paus med katter!

Nu tar jag en paus med katt inläggen. Kommer att fortsätta med det imorgon. Har nu varit i duschen och tycker jag kan lämna 5 katter opressenterade. Tar det jag hinner imorgon och om det blir kvar några så lägger jag fram dem på tisdagen. :)
Jag orkar bara inte sitta hela tiden vid datorn. Har gjort det nu idag, men nu skall jag se på tv. Kanske jag kastar in något kort inlägg ännu ikväll, men nu har ni ju 4 olika katter att beundra. :)
Ni kan mer än gärna skriva vad ni tycker såhär långt om idén. :)  Kanske det finns nånting jag kan bättra på. Jag vill gärna höra vad läsaren gärna vill läsa eller se. Och mer än gärna får ni fråga om kattera om det finns nånting ni vill ännu veta om dessa kissor.
Nu tar jag kväll och ser på tv. Fortsätter imorgon efter skolan och sedan på kvällen. Nu är det ni som får fundera om det finns nånting som stör er eller som är bra. :) Hör av er.

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Alltså jag är allergisk mot katter tyvärr! :/ Även för en del långhåriga hundar! Nää, man kan inte sitta vid datorn jämt! :P Måste ju ha ett liv utanför bloggen oxå! ;) hihi Ha de bra...Kramar!

2010-10-31 @ 20:41:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Lizzy

sv: Hej! Förlåt för ett väldigt sent svar. Du undrade varför vi valde att förlova oss på vår 2 årsdag.

Jo, vi tyckte tvärtom att det vore ett väldigt bra sätt att fira dagen på. De flesta paren som är förlovade nämner ju aldrig när de blev tillsammans, utan oftast bara när de förlovade sig (sen när de blir äldre). Vi kommer alltid kunna säga "vi förlovade oss den 8/8 på vår tvåårsdag" sen kan folk lätt räkna ut när vi blev tillsammans ;)

Vi ville absolut inte göra det på någon annan dag, utan det var självklart för oss att göra det då =)

Ska du förlova dig?? Kram

2010-10-31 @ 22:35:11
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0