Nu var det förbi!

Hur skall jag komma ihåg att det är ledigt imorgon? Idag var det sista dagen på praktiken. Jag kan inte förstå att denna period med praktik har gått såhär otroligt fort. Jag har gjort fast hur mycket på praktikenoch jag skulle vilja vara ännu bara på praktik. :)
Idag har jag gjort en permanent! Jag gjorde permanent till min handledare på praktiken. Och hon var så överlycklig att hon fick permanent. Hon hade väntat på det i två månader nu att det skulle komma en dag då man kan ha tid att göra permanent. Så handledaren berättade för alla kunder idag att hon får permanent. :)
Dagen var annars ganska normal! Ingenting speciellt har hänt. Där har varit nu en prao flicka och följa med i detta yrke ifall hon skulle söka in till detta i vår. :) Hon är ju nionde klasist i högstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0