Någon timme till!

Om någon timme, skall jag börja med att ladda upp bilder på våra katter. Jag har tagit bilder på våra katter under morgonen nu. Så jag har nya frescha bilder till bloggen, men jag skall nog ännu ta bilder och fundera vilken katt kommit i vilken ordning. :)
Jag skall nu fundera, som läsarna har kommenterat att jag börjar med den äldsta kissen och efter det kommer jag mot den yngre. :) Eftersom den äldsta katten är 8år och min så får han tydligen äran att komma först, den yngsta är älsklingens kisse på snart 7 månader.
Kissorna där emellan måste jag kolla upp åldern på. Jag är inte ännu säker på hur alla katter kommer i rätt ordning. Eftersom våra kissor är så i olika ålder så det kommer att bli fint. Kommer ju att sätta dem i egna skilda inlägg. Vill inte blanda dem med varandra. :)
Snart är det på tiden att jag laddar upp bilder. Om ni vill ta en titt nu innan jag börjar med kissorna så ta och kolla i kategorin "Kattor :)". Där finns en hel del med bilder, men nya uppdaterade bilder kommer under kvällen och så länge tills jag har alla på bloggen. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli kul att se dina katter, de är säkert söta :)



sv: jag har laddbart batteri i kameran, vilket är synd, för annars är det bara att köpa vanliga batterier och det är lättare... Men du kan ju alltid köpa "vanliga" batterier som är uppladdningsbara´? :)

2010-10-31 @ 12:27:43
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag ser fram emot inläggen. :)



Svar: Jag vet nästan hur det är att bo på landet. Själv bor jag på en ö - som många ser som landet.



Åh! Då borde du kanske ta tag i ditt intresse och börja skapa med händerna.



Kram

2010-10-31 @ 12:40:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Men då så! Då är du ju igång och pysslar. Att sticka är himla roligt. Jag funderra på att köpa mig garn och stickor och göra något varmt inför vintern.



Jag bor på en ö i Göteborgs skärgård. Det tar bara 20 minuter in till stan med passagerarfärjan, så det är egentligen inte landet det heller.



Kram

2010-10-31 @ 12:50:33
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: aha, men om du åker in till nån större stad kanske det finns där :) Jag har en casio.

2010-10-31 @ 13:14:51
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

fin bild i headern :)

2010-10-31 @ 14:44:19
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0