Mitt hem!

Jag var ute på promenad en dag! Och det gjorde jag så att jag hade min kamera med mej. Så jag gick den vanliga sandvägen som går från oss mot stora vägen. Men jag hade som ingen aning vad jag skulle ta bilder på.
Så jag fick nöja med det jag fick på bild. Eftersom min kamera igen höll på med sitt vanliga. Typ, fick en bild och så tyckte min kamera att batteriet var slut. Jag håller på få fel i huvudet med den, men jag skall försöka överleva med kameran. ;)
Nu skall jag ladda upp en bild på mitt hem. Bilden är tagen en bit ifrån oss, så mormors hus kom även med på bilden. :)

Vita huset till väster är mormors och det röda till vänster är vårt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns inget jobbigare än när kamerans batteri tar slut! Min kamera får alltid det för sig precis när jag tryckt på avtryckaren :S

2010-10-31 @ 11:39:53
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ser mysigt ut. :)



Svar: Tack, roligt att du gillar mitt kort.



Ah, okej. Då har du ett helt okej antal läsare. Kul!



Kram

2010-10-31 @ 12:26:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0