Lördags kväll!

Så har denna dag nästan gått. Har nog inte gjort så mycket under dagen. Och aldra minst då när älsklingen kom till mej, så har jag inte gjort annat än luggit i sängen och vilat med älsklingen. Vi har bara sett på tv och pratat. :)
Nu har vi eld i bastun! Det skall bli bastu kväll och lite limonad ikväll. Älsklingen frågade mej om det blir bastu och jag svarade bara att vi nog skall elda i bastun så det blir varmt. :) Kanske vi snart går i bastun, men först skall jag dricka en kopp kaffe.
Min lille bror är så överlycklig när min pojkvän kom till oss! Min pojkvän är så bra kompis med min lille bror att de kommer så bra överens med varandra. Är så lycklig över det att jag har hittat en kille som kommer överens med min familj. :) Till och med mamma. :)
Jag skall nog bara vara med min älskling nu! Kommer nog att blogga och höra av mej, men jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga. Alltid då jag har möjligt skall jag kasta in ett inlägg om vad vi gör, skoldagarna och så vidare. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag tycker inte om att basta. Det är alldeles för varmt! xD



Svar: Hur kommer det sig att du och din pojkvän inte ses så ofta? Har ni distansförhållande? (Kanske frågat dig detta tidigare?)



"Fatta Micken", vad är det för tv-program? Vilken tid och kanal? :)



Jag gillar att läsa böcker om kärlek mellan unga. Påverkas väldigt lätt av böcker och sitter alltid med tårarna nära till hands.

Vad för typ av böcker gillar du själv?



Kram

2010-10-23 @ 19:33:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0