Lördag!

Denna dag börjar som vanlig lördag! Ledigheten är nog en fin sak, men har inte haft lördags ledigt under praktik perioden. Har varit ganska många lördagar på praktik och måndagarna ledig.
Nu när skolan börjar igen! Så har man lediga helger och måndagarna skoldagar. Kanske man kommer in i denna rytm på kort tid. Har bara varit bort blandad av dagar under praktiken. :) Det är ju helt vanligt att man är lite yr!
Idag skall jag ut och fira flickors kväll! Skall ut med henne som tidigare jobbade där jag avr på praktik och hennes syster. De har nu hållit på sen förra vintern att jag skall med dem ut, men jag ahr alltid haft mina ursäkter. Denna gång ville de inte ha några ursäkter och jag har nu talat med min älskling om detta och det passar honom också. :)
Har inte varit ut på en god tid! Har bara varit hemma för jag har inte haft lust att åka nånstans och så skulle jag vilja fira med min älskling bara han kommer till mej. Han har inte varit ute ännu sen han fyllde 18, men jag förstår eftersom han inte vill dricka heller. Jag och min kille är så likadana, vi vill inte dricka och festa varje helg. Bara ibland. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Förra månaden had de blivi lite mera för mig, men när man nu int annars dricker, så om de nu blir en eller två månader lite mera så gör de ju inget :) å kanske ja tar nu också när ja far ti Sverige, men int tar ja ju aldri så att ja blir helt full :) De vet du ju noo :D å sen så ska vi väl ut i någo skede också ;)

2010-10-09 @ 18:12:15
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0