Klippt hår!

Nu har jag igen klippt min älsklings hår! Hans mamma hade nog klippt nacken kortare, men han hade på samma sagt att jag klipper det bara han kommer till mej. Så jag kunde ju inte säga emot, för jag tycker kort hår passar bäst på min älskling.
Han ville igen ha det 4mm på sidorna och nacken! Men på huvudet får man lämna lite längre längd. Han fastnade i detta korta hår då han var i armén. :) Det passar faktiskt min älsklingså jag säger inte emot till denna sak. :)
Han är bara så snygg med kort hår! Jag vet inget annat än att kort hår gör att han ser äldre ut. :) Kanske det bara är jag som ser det, men det är ju huvudsaken att jag ser denna sak. :)
Skall ladda upp bild på hur det blev, bara han kommer upp till rummet. Så jag får ta en bild på det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0