Kissorna börjar droppa in nu!

Nu börjar jag då med den äldsta. Och hur det är så är det ju min egen katt så det kommer det bilder på honom.
Herrn är 8 år gammal, alltså född på våren 2002. Heter Eppu. Han är kastrerad och varit med oss sedan han var 12 veckor. :)

Här sitter han så fint på sin vanliga stol, som han alltid sover på. :)


Såhär ligger min gubbe och ser på när den yngsta katten leker. :)


Här sover min gubbe på stolen i köket. Jag eldar i spisarna runt huset så han har varmt och skönt. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Naw, va söt! Han måste vara väldigt älskade av er, eftersom ni har haft honom så länge.

Katter är så söta. De hittar alltid en egen plats som de tycker tillhör just den.



Svar: Ett lugnt ställe att bo på föredrar jag också. Så länge det går bussar ut dit, så att man kan ta sig till och från stan, så är det helt okej.



Kram

2010-10-31 @ 18:55:19
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0