Kanske?!

Jag har varit till mormor en sväng! Ville inte vara där så länge när jag inte är frisk. Vill ju inte smitta flunssan i lilla Madde och Hugo. Så jag tänkte att jag bara tar en snabb sväng över hos mormor. Kanske det var fel, menmen.. jag vill ju se mina kusiner lite då och då. :)
Hade inte kameran med mej! Så jag tog inga bilder ännu. Har bara så konstig känsla just nu så jag skall ta det lugnt en stund nu! Men jag kommer ta bilder direkt jag mår bättre. :)
Idag skall vi även föra mammas bil på remont! Den skall besiktas snart och den måste lite lagas innan vi kan föra den på besiktning. Kanske vi äter före vi åker, men jag skall iallafall med för jag måste hämta  mamma när hon kör sin bil till verkstaden.
Nu sitter jag bara hemma och funderar! Hur jag skulle komma på nånting bra att skriva om. Det verkar som min blogg skulle bli invaderad av text, emn det vill jag inte. Vill att det också skall finnas bilder om min vardag och det jag annars också håller på med. :) Nu skall jag fortsätta fundera ut nått vettigt. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie, ung mamma.

Tack så mycket =) Hon är 18 månader :) tack detsamma :)

2010-10-17 @ 18:26:31
URL: http://mlie.se
Postat av: Emmy

sv: Ja visst skulle man bli snurrig!

Jag har haft det rörigt pga av olika orsaker och varit sjuk, men nu är jag åter tillbaka! Själv då?

Jag älskar vintern! Själv då?

2010-10-18 @ 10:03:35
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa jag tycker mycket om tv. Sen har det olika privata orsaker som jag kanske berättar om någon annan gång om varför det blev just en tv-blogg. =)

Ibland får inläggen helt enkelt vara bildlösa. :D

2010-10-18 @ 11:04:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0