Kållåda!

Jag älskar kållåda! Finns ingen bättre maträtt på låda som det med kål. Har gillat kål sedan jag började skolan och hemma har vi inte ofta kål rätter eftersom mina bröder inte äter kål alls. Ibland kan man köpa kåldolmar, men de är så otroligt värdefulla så man vill inte köpa dem heller.
Köpt kållåda är otroligt gott. Mamma och jag hittar bara det så hemskt sällan! Vad är det att det inte finns i affärerna mera? Jag som vill äta kål rätter då och då, men när man vill äta det så finns det ingenstans. :/
Så man måste ta vara på det då man hittar det! Hittade med mamma senast stora lådor är dde kanske 700g per paket. Så jag är så överlycklig då det räcker för två dagar när jag äter en låda ensam. :)
Har varit hemma idag, men skriver ett inlägg om det senare. Skallfortsätta äta nu. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0