Huvudvärk!

Kan en lördags morgon börja bättre än med huvudvärk? Här har man suttit och väntat på denna dag då älsklingen kommer till mej, men här har jag huvudvärk och har ont i magen. Kanske huvudvärken ändå går om. Jag skulle inte vilja ha huvudvärk nu hela dagen.
Älsklingen är redan påväg till mej! Han är hos mej ungefär klockan tre på dagen (finsk tid). Så jag får vänta en god tid på att han skall komma till mej ännu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för läng. :)
Nu skall ännu min storebror och hans fölovade komma på kaffe till oss. Så jag skall nog sitta hemma hela dagen, ifall min lille bror inte har bestämt att vi skall åka till pappa ännu idag. Men det får vi ta efter att min älskling har kommit fram till oss.
Vill ju vara hemma när älsklingen anländer till oss! Så vi får ta besöket till pappa ikväll. Och jag tror pappa också har endel program för dagen så att han är hemma först ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att du får en bra dag. :)

Mysigt att din älskling kommer till dig.



Svar: Hemmakväll är mysigt. Såg du något bra på tv?

Att läsa klart böcker gillar jag - fast är de underbara vill man inte att de ska ta slut. :P Vilken bok läste du ut igår?

Ja, jag älskar att läsa. Intresset för at skriva är dock aningen större.



Kram

2010-10-23 @ 11:33:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0