Hejssan Bloggen!

Måndagen börjar vara förbi då igen! Denna dag går bara så otroligt fort, kan inte annat säga. Skoldagen och kvällen hemma går så otroligt fort. Man hinner inte göra så mycket. :/
Skoldagen var vanlig. Började 8.15 med två timmar matematik. På matematiken är jag nog duktig. Kan en hel del nu när man funderar och tänker efter på lektionerna. :) Gjorde typ 15 uppgifter på matematik timmen, men jag har aldrig varit bra på matematik. :)
Sedan hade vi två timmar samhällslära. Vår lärare hade ont i halsen så han hade en massa frågor till oss på papper som vi skulle besvara med hjälp av en hel hög med papper. Kanske jag säger nu för mycket om mej själv, men jag och Victoria var så duktiga idag. :) Vi fick besvarat på alla 13 uppgifter. :)
Halv ett var vi i salonegn! Vi var i salongen en timme. Eftersom vår stamkund ville ha sitt hår satt med rullor igen. Så vi kan ju inte vara elaka mot henne. Hon är en äldre, trevligare dam. :)
Sista timmarna var vi i teori rummet! Vi hade yrkesteori. Det är nog bra att vi har 6 timmar teori eftersom vi hade två timmar teori andra året i yrkesskolan och det är alldeles för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0