Godmorgon!

Nu är det redan söndags morgon! Helgerna går så otroloigt fort. Kan inte säga att jag har gjort något speciellt under denna helg. Har bara varit hemma och vilat. Måste ju varva ner någongång. :)
Idag skall jag inte göra nånting speciellt! Jag skall bara vara hemma idag ifall vi inte hittar på nånting med älsklingen. :) Kan ju inte säga för hans del nånting. Kanske han vill göra något.
Idag skall min bror igen till Närpes! Så det kommer att bli lugnt hema igen. Han skall tillbaka till skolan nu efter att ha haft en vecka höstlov. :) Men han har gjort praktik istället för höstlov. :)
Skall nog blogga idag! Skall ladda upp bilder idag. Så älsklingen får sitta vid sin egna dator igen. :) Han har visst saknat sin dator då den har varit hos mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0