God morgon Bloggen!

Nu är det då igen en lördags morgon! Känns konstigt då att ha ledigt igen. Har ju jobbat lördagar på praktik perioden, men det gör nog bra att ha lediga helger. :) Iallafall då man inte har alla krafter som man har när man är sjuk. :/
Dagen har börjat vanligt! Sovigt i 12 timmar igen inatt. Jag har sovit så otroligt bra nu efter operationen, men jag kan nog inte säga att jag aldrig hade sovit bra. :) Jag sover bra oberoende en massa saker. :)
Idag skall jag se om jag har batterier i min kamera! Så jag skulle få lite bilder från hösten där ute nu. Så det inte går från sommaren till vintern, utan att man skulle ha lite höst bilder också. :)
Kanske jag skall önska mej en ny kamera till julen! Älsklingen min har nog sagt att han har hittat en billig kamera med ett batteri som man kan ladda också. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Kan hända, men på mina papper ja fick å dom pappren F fick från sjukis så visar de att CRP ska vara under 3 för att de ska vara bra!

2010-10-16 @ 13:40:15
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0