Fredag!

Nu var det då fredag igen! Och man har varit fyra timmar i skolan idag. Hade en flicka som kund idag, hon var 5år gammal och hade lockigt hår. Så jag skulle klippa topparna på hennes hår! Hennes syster som avr 4år så var mycket ivrig på att prata. Hon pratade om allt möjligt.
Sedan var jag på kafferast klockan tio, varefter jag tvättade, fönade och plattade en klasskopis hår. Har gjort det nu två dagar. :)
Tänka sig att man varit tillbaka i skolan nu två veckor! Känns som en mycket längre tid. Men tiden går fort när man tänker. Man har ju gjort en massa på tiden som man har varit tillbaka i skolan.
Körandet mellan skolan och hemmet har gått bätter än jag trott! Jag trodde nog det skulle vara tyngre att köra emellan, men det är ju bara bättre då det känns enkelt att köra emellan. Vill ju vara hemma på kvällarna. :)
Nu skall jag gå ut. Skall hämta psten från postlådan och sedan kanske ta några höst fotografier. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0