Fotografering!

Vi hade skolfotografering idag! Tog inte enskilda bilder, eftersom man kan ta bilder med egen kamera och så har ju min släkt och älskling en massa bilder på mej från tidigare år. :) Så jag tyckte det var helt onödigt att ta enskilda bilder idag.
Jag bestämde att ta gruppbilden! Endast gruppbilden är viktig av klassen tycker jag. :) Denna gång togs bilden vid tvättställena i salongen. Den bilden blev lyckad och klassen var mer avslappnad nu än tidigare. Blev en bild på vardagen vi har i salongen i skolan. :)
Då man sitter som man gör alla dagar också! Så det var inte så speciellt. Jag satt på en sadelstol mellan tvättställensa två stolat med ena benet på en av stolarna. Så det var ganska vanlig syn. :) Sitter i mitten av hela bilden. Vet inte när vi får bilderna heller. :/

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

usch jag hatar skolfotografering! :P



sv: Kul att du vill vara med!

Kolla in bloggen senare ikväll för att se om du vann, vinner du inte idag kommer en ny chans imorgon :)

2010-10-13 @ 15:51:14
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0