Fölorat en!

Jag kollade på min bloggs startsida, och såg att jag hade förlorat en prenumerant. Jag är så glad över de 6 prenumeranter som jag har. :)
Igår hade jag 7 prenumeranter, men jag har ju inte varit så aktiv bloggare ännu så det kan ju bero på det att jag inte rikitgt har prenumeranter ännu. :/ Det skall nog komma en förändring på detta!
Jag låter inte detta hindra mej från att vara aktiv! Jag skall fortsätta blogga och ladda upp bilder fast jag har förlorat en prenumerant. Kanske det stiger snart detta med prenumeranter också. :)
Alla läsare är viktiga, men det krävs nog att man jobbar för det att man har läsare. Man kan u inte kräva att man har läsare då man inte varit aktiv. :/ Men nu när jag skall vara aktiv bloggare så hoppas jag det kommer att ändras även med besökare & läsare! :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kom ihåg att antalet prenumeranter inte är allt. Det finns säkerligen läsare som kikar in här då och då, men som inte följer dig via Bloglovin'.

(Svar:) Lycka till med bloggandet. :)

Kram

2010-10-20 @ 21:07:04
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0