Film!

Igår hade vi filmkväll med min älskling. Han hade planerat att vi skulle kolla film efter bastun för att vi skulle slappna av båda två. Så jag väntade med iver vad vi skulle se på för film. :)
Klockan var lite över åtta, då han satte på filmen. han hade laddat ner en film som jag har blivit tipsad om. Och hur det gick så kollade vi den. En romantisk film som passade bra in då vi hade vår dag igår. :)
Filmen heter "The last song" med Miley Cyrus. En mycket romantisk film, men även en sorlig film. Den som inte har sett den så rekommenderar att ni skall se den. Den är faktiskt bra!
Den som har sett filmen kan ju kommentera vad ni tycker! Vill gärna höra vad folk har att säga och hur andra har tyckt om denna film. Kanske det finns olika åsikter och tankar så jag vill läsa andras åsikter om filmen. :)


(bild från google)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Borde kanske se filmen. Jag gillar romantik, men har alltför ofta lätt till tårar.



Svar: Åh, va roligt att du gillar inlägget om mig och Rickard. Första delen i "serien" hittar du under kategorin "Kärlekslivet".



Precis! Kärlek övervinner det mesta. :) Usch, va hemskt gjort av dina (före detta?) vänner!



Nej, man ska aldrig pressa sin partner till att genomföra stora beslut.



Tack, hoppas att du också får en trevlig helg.

KramKram

2010-10-30 @ 15:29:54
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Hej svejs! :D jag har sett filmen och tycker den är jättebra! :) Romantisk men samtidigt sorglig...Känner många som har gått bort i cancer så känns lite sådär när man ser den delen i filmen. :/ Tycker annars att det är bra skådespelare och en bra story! :) Hoppas att du har en bra dag nu. kramar!

2010-10-30 @ 17:14:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Cybéle

Den filmen e riktigt bra :)

2010-11-03 @ 17:55:19
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0