Ensam!

Nu känns det ensamt och tomt här hemma. Min älskling åkte iväg klockan 12 och har kört sen dessa hemåt. Det känns bara så konstigt efter att man har haft här honom en hel vecka, men jag visste att han skulle åka hem och vi visste att denna dag kommer ändå.
Han skulle åka hem för att jobba. Han har också räkningar som vem som helst annan. Kanske man nu klarar sig när man klarat sig såhär länge, som 1år och 10 månader med distansförhållande. Vi ahr hela den tid vi varit ihop varit på avstånd förutom alla längre ledigheter. :)
Nästa gång vi ses är julen. Så länge kommer man att klara sig riktigt fint, eftersom jag har skolan och han jobbet. Men ändå kommer det att vara konstigt hela den tiden. Man ser inte varandra, men vi kan ju alltid ringas på kvällen. :)
Älsklingen vill fira julen med mej! Och iår kommer det att vara så att vi skall vara hos min älskling över hela juen. Ifjol var vi tillsammans hemma hos mej, så jag förstår att han vill att jag skall vara hemma hos honom också en jul. Vem vet fast vi håller på att turvisa med julen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0