Besökte!

Vi funderade på morgonen med min bror om vi skall besöka pappa idag! Jag visste inte vad min bror hade pratat med vår pappa, men det fick jag reda på att pappa måste på jobb idag och då kunde vi inte åka så tidigt till pappa. Älsklingen skulle just åka hemåt då min bror ringde pappa.
Så jag fick umgås en stund till med älsklingen. Eftersom jag inte behövde besöka pappa då älsklingen skulle åka iväg. Jag hann säga allt jag ville säga till honom innan han åkte hem.
Klockan hann nog bli 18.00 på kvällen, då pappa ringde att han är hemma. Så det tog inte läng när min bror frågade om vi skulle åka till pappa. Vi åkte iväg så att vi var framme 18.25 hos pappa. Det brukar ta 30minuter att åka till pappa. När vi var halvvägs till pappa då jag fick ett sms. Det var min älskling som skickade att han kommit hem. :)
Det brukar ta ungefär 6 timmar att åka från Liljendal till Vasa. Så han var hemma i rätt god tid. Eftersom han startade från Lovisa 12.30. Och från mej startade han lite efter 12. Han hade glömt sin toalett väska hos mej så jag körde den till Lovisa där älsklingen väntade på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0