Äntligen hemma!

Nu är man då hemma efter skolan! Känns nog som om man hade blivit påkörd av någon sorts fordon. Jag har varit trött de senaste dagarna efter skolan, men jag har inte låtit det hindra mej från att blogga.
Jag startar hemifrån varje morgon klockan 7! Och efter skolan åker jag hem igen. Jag ville inte bo på internat mera iår. Så jag pendlar mellan hemmet och skolan. Så jag måste stiga upp tidigt och sen lägga mej tidigt. :)
Stiger upp varje morgon klockan 6. Så jag skall hinna dricka en kopp kaffe och göra mej klar för skolan. Igår och idag har ag startat tidigare än vanligt för jag har tagit med en kompis från stan, när hon inte har fått annan skjuts på morgonen.
Nu skall jag sätta mej klar att gå ut en sväng! Jag skall ta en liten promenad ut i de svala höst vädret. Så kanske jag skulle piggna till lite. :) Kommer att ladda upp bilder och sedan berätta om skoldagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0