Veckans medeltal!

Veckans medeltal är 9.28 av veckan 43. ;) Nu börjar det stiga, men jag vill att mina läsare kommer med det att jag bloggar och visar att jag har en blogg med händelser. :)
Jag kommer att fortsätta svara på kommentarer lika ivrigt som här tills och så kommer jag att hålla bloggen uppdaterad så mycket som bara möjligt. :)
Hoppas alla trivs här. Jag gör mitt bästa och vill gärna höra vad ni tycker och vad jag kunde blogga mer om. Som jag nu fått önskningar om att man vill se bilder på våra katter. Fortsätt lika!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att din blogg börjar komma igång. :)



Svar: Ah, okej. Antar att det är naturen, inget att göra någonting åt. Ni får ta hand om den lilla vita ordentligt.



Självklart inte. Det finns positiva och nagativa saker med allting.



Kram

2010-11-01 @ 18:11:22
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0