Två katter kvar!

Nu skall jag ladda upp bilder på Masse som hon heter. :) Hon är Tantens unge och en av kattungarna somstannat  kvar hos oss.
Masse är 1½ år gammal, hon är född 2009 på våren. :) Och hon har även haft ungar själv också. Senaste kull tillför Mirri till. Mirri är den sista katten hos oss som inte ännu är presenterad. :) Masse är inte kastrerad, men vi har ingen pojk katt som skulle vara okastrerad, så vi kanske inte får kattungar nå mer. :(


Masse sover i en av soffgruppens stolar.


Om Masse kunde sträcka sig lite längre, skulle hon säkert göra det. :) Hon ser annars ganska liten ut. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Det är bra att gå på gymnasiet. Jag har alltid gillat skolan (även om det många gånger tar emot).



Är du nöjd med ditt val att läsa ett år extra? Fick du de betygen du önskade?

Hur är det på frisörlinjen, trivs du?



Kram

2010-11-03 @ 17:17:03
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha, så söt! Jag gillar täckningen i ansiktet, vid nosen. :)



Svar: (Jag vet inte om det är så med alla gymnasium, men... ) På mitt gymnasium krävs det att man är motiverad och kan ta eget ansvar. Lärarna står inte med piskan i hand på samma sätt som jag minns att högstadiet var.



Va roligt för dig, grattis! Då lyckades du ju nå ditt mål att få bättre betyg. :)



Skönt det måste vara att ha hamnat rätt. Jag hoppas på att hamna rätt, när jag läser vidare till ett yrke.



Kram

2010-11-03 @ 17:51:32
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0