Tjenare!

Denna dag började 12.00, eftersom jag vaknade då. Jag sov mycket bra inatt, vet inte alls hur länge jag har sovit, men det gjorde bra i alla fall. :) Vaknade av älsklingens sms. :)
När jag steg upp så kokade mamma kaffe. Så jag fick vanliga morgon väckningen med kaffe och att prata med mamma. :) Mamma och min lillebror hade funderat att vi skulle åka och äta hamburgare idag.
Så jag hann just och just sitta uppe 1 timme. Så bestämde mamma att vi åker och äta nu. Så klockan hann bli lite före 2 när vi åkte. När vi var påväg tillbaka så frågade mamma om vi skulle köra någon annan väg. Jag sa till mamma att jag vill se var en kompis flyttat.
Så nu vet jag var hon bor så jag kan åka till henne. Skall någon kväll åka på kaffe till henne. :)

Nu är jag då hemma. Bloggar senare.


Kommentarer
Postat av: Petra<3

tack så hemskat mycket! <3 <3

du gör verkligen min dag!! :)

va kul att du har börjat läsa min blogg.

den kommer att bli betträ, för jag e i stockholm och på söndag åker jag ju hem! <33333 tack sötnos!! <3

2010-11-06 @ 15:24:08
URL: http://pusspetra.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Thänk juu :D ja gör den lite senare ikväll eller imoron :)

2010-11-06 @ 15:38:38
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0