Tjenare!

Skoldagen började bra, med att jag inte hade någon kund idag. Hade tid att sätta tid på uppsättningar istället. :) Höll på med två uppsättningar före klockan var tie och där emellan var jag och hjälpa en klasskompis med en produkt på nya kassa programmet. :)
Före lunchen och efter lunchen gjorde jag inget! Så vi satt bara vid datron. :) Höll nog smått på med något dockhuvud.
Efter 13.15 höll jag och Victoria på med att sätta in nya produkter, på kassa programmet. Så det är bara att ta produkten och ta streck kod. :) Och att alla produkter finns annars också på datorn. :)
Tre sista timmarna gick ganska fort. Var i salongen ivrig att göra uppsättningar och se vad andra gjorde. :) Jag fick nog inte den tredje frisyren, för jag höll på med tryckta vågor idag och nu kan jag göra dem. :)
Hemma var jag omkring 16.00. :) SÅ det var inte så hemskt sent ändå. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

höödu höööduu... de va efter ettans rast som vi laga de :D vi satt vid datorn å laga produktena då när dom där två foo hem :D juh! :D

2010-11-25 @ 20:02:22
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0