Tisdag!

En skoldag förbi! Denna dag var full med teori bara idag, vad skönt! Finns inte roligare än teori då man får sitta och lära sig nya saker. :)
Dagen började med en timme i salongen, vet inte varför vi var nere första timmen. Kanske det hade att göras med att de flesta skulle tvätta sina hår. Undrar hur man får så smutsigt hår på några dagar?
Sedan hade vi två timmar teori. I teori klassen som nog var helt trevligt. :) Jag var nog lite besviken för vi skulle läsa något kompendie med historiska stilar och jag som har läsa och skriv svårigheter har svårt att läsa och strecka under samtidigt. Men allt gick nog bra. :)
Efter lunchen hade vi samhällslära. Det gick helt okej tills vissa i klassen kom helt på flit försenade att läraren blev arg och så höll han på att skrika till alla. :/ Så jag var på konstigt humör efter dessa timmar.
Två sista timmarna hade vi matematik. Räknade typvärden, medianen och medelvärde av produkter och så skulle vi läsa stoolpdiagram. :) Tycker det är rätt enkelt. Fast jag inte är någon bra på matematik. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0