Surffar!

Har inget annat att göra så jag surffar runt på internet. Kollar runt på bloglovin' och fortsätter läsa där jag blev på dagen i skolan. Läste en massa bloggar redan i skolan med det snabbare internet allternativet.
Vårt internet fortsätter trööögt, menmen.. när man laddar upp bilder nuför tiden så går det otroligt fort. :) Så jag är helt förvånad när det har gått så bra att ladda upp bilder fast det blåser. :)
Jag talade nog med mamma om det. Talade om hur vårt internet har blivit en aning snabbare och att det fungerar konstigt bra annars också. Man kan ha upp fler sidor i gången utan att den säger att www-sidan kan inte visas.
Så nu sitter jag stup i kvarten på datorn. Har som inget annat att göra så jag vill ju öva att skriva snabbare på mini lapp-topp. Så jag kan skriva snabba inlägg med älsklingens dator under jul helgerna. :)
Julen kommer att gå hos älsklingen, men mer än så vet jag inte. :)

Kommentarer
Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: tack så mycket från oss båda! :)

hhmm, ungefär två år tror jag det va :D

2010-11-24 @ 19:34:26
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Beverly Hills 9010 är det bästa. Ska du köpa hela boxen på dvd??

Kram

2010-11-24 @ 21:14:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0