Söndags eftermiddag!

Nu har jag funderat med älsklingen, varifrån man kunde beställa hårförlängningar. Och hur jag än funderar och undrar så kommer jag inte på. Kanske man bara måste åka till någon större stad för att hitta. Kanske det skulle hjälpa, för jag vill faktiskt ha förlängningar.
Mitt hår ser ojämnt ut på högra sidan av huvudet, men vad det beror på vet jag inte. Kanske naturböjligheten i mitt hår som syns efter klippning. Så det känns så konstigt att ha det öppet, men jag skulle bara vilja veta var man kan få tag på förlängningar. :)
Nu skall jag se på one tree hill. :) Har sett på det nu i ett år varje söndags eftermiddag. :) Så nu skall jag också se på de. Efter det skall jag kolla om jag hittar på nånting att göra. :)

Bloggar senare!


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Hahah jaa, blir såå arg när sake och ting inte fungerar som det ska! :P Inte mycket faktiskt! har bakat, slappat framför tv:n osv... Tack, nu ska jag åka iväg och söndagshandla och sen lyssna på fotbollsallsvenskan! ;) Kram kram!

2010-11-07 @ 15:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0