Snöstorm!

På tisdagen hade de lovat snöstorm till södra Finland. Och det avr också som de hade lovat. Det snöade inget när jag var på kaffe rast i skolan, men när vi fick sluta två timmar senare så yra det lite med snö.
Hem vägen gick helt okej. Kom ner lite snö och slask, men blåsten var värst då man kände det i bilen. Så jag körde inte hem med motorvägen utan med gamla Helsingfors vägen.
Lite efter det att jag hann hem så kom yrvädret. Det tog inte läng efter det att jag kommit hem som det redan typ stormade ute. :/ Så jag var nöjd att jag hann hem innan stormen kom.

Senare på kvällen lugnade vädret sig. Det blåste nästan inget och ingen snö heller. :) Så det visade sig bli bra väder till följande morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0