Snö! :/

Nu har vintern då kommit till Södra Finland. Har varit efter posten med kameran med så jag skall ladda upp de bilder jag tycker att blev lyckade. Det är så fint att gå ut i vinter och snö.
Personligen tycker jag inte om vinter, men det skulle vara tråkigt med bara en årstid så som tur har vi 4 så man tröttnar inte på någon av dessa. :) Varken våren, sommaren, hösten eller vintern för man hinner inte pinas så länge med dessa. :)
Vintern går nog med sina kölder och snö, men jag gillar inte att köra bil när det finns snö och det är halt. När jag kom hem från skolan omkring fyra så hade inte plogbilen varit ännu och när jag var efter posten lite före fem så hade inte plogbilen varit ännu heller. Så när klockan närmade sig halv sex så körde plogbilen här förbi.
Kan säga att vägen från oss är otroligt dåligt skött. Hatar plogbilar som inte kan sköta sitt i tid. Nu kan man vänta sig att vår plogare hittar hit om två dagar. Kan detta redan så bra, varje år samma sak!
Men nu får alla nybörjare leka med bilar i halkan. Så höll pojkarna på idag i skolan. Alla skulle så leka med sina bilar och hur det råkar är det alltid sådana som nyligen fått körkort. :/ Men bara det händer nånting så kanske de lär sig! Murr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0