Smirre!

Smirre är en av flick katterna vi har. Hon har haft en del kattungar också. Kisu som kommer här senare så är Smirres unge. :)
Smirre
är  3 år gammal, född på våren 2007. Hon kom till oss på hösten samma år. Typ samma tid som Jeppe kom till oss så kom också Smirre. :)

Smirre sover oftast i min eller mammas säng. Det är min lille brors katt, han är ju 13 och har de flesta katterna.

 

Smirre i mammas säng på kvällen efter att man har eldat hos oss och det är varmt. Så här njuter våra kissor. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så himla fin! Älskar att hon är långhårig och dessutom kolsvart. Krama, krama, jag vill krama henne.



Svar: Jag har haft min blogg i 2 år ganska exakt.



Kram

2010-11-01 @ 19:08:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0