Skoldagen!

Dagen började idag med två timamr matte. Kan inte säga annat än att jag igen räknade som en matematiker. Kanske inte lika mycket som tidigare, men jag skall göra mitt bästa så matte vitsordet hålls bra. :) Frågade till och med extra uppgifter eftersom jag är borta från skolan nästa måndag. :)
Samhällslära timmarna gick bra.
Första timmen gick vi igenom nått uppgiftpapper, varefter vi fick gå på lunch. Sedan var vi i auditoriet, där såg vi på någon debatt som kommit i tv också. :)
Sista timmarna var vi i salongen, vi skulle nog ha yrkesteori. Men när lärarens dotter skulle ta bort sina förlängningar så var vi nere i salongen. Jag tycker det är orättvist då lärarens dotter får sin vilja och ingen annan får säga någonting. Arggghhhh!! Kan bli så arg på detta.

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Precis, dom är ju såå söta så det är synd. Har en kompis som har 7 birmakatter tror jag de heter så där kan man inte vara länge innan man blir täppt i näsan osv... Hmm så du har inte lov nu då?? Tack desamma du! :) Kramar!

2010-11-01 @ 19:16:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0