Skoldagen!

Skoldagen började med matematik. Där jag för första gången gav upp med uppgifterna. Jag kan bara inte det med tabeller. Höll på att säga om det till läraren att jag inte förstår uppgifterna, men hon var som om hon inte skulle ha hört vad jag sa. :/
Sedan hade vi frågesport på samhällslära timmen. Läraren mot eleverna. Så det blev så att vi vann. :) Eleverna vann över läraren och därför fick vi äran att välja vad vi vill se för film imorgon på samhällslära. Sista timmarna är ju imorgon. :)
Sedan avr vi en timme ner i salongen. Gjorde inget annat än väntade på att vi skulle ha teori. Kan inte förstå varför de i min klass inte vill ha teori. :/ Men vi hade teori och allt gick bra.
När vi fick sluta var det bara att sätta igång bilen. Annars kunde man ju inte köra hem. Bilen var nog så frusen att den fick va igång en aning innan man körde iväg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0