Skoldagen!

Onsdagen börjar med att ha en annan som lärare. :) Och det gjorde nog bra att ha en annan lärare idag. Alla blev lika behandlade och alla fick beröm jämlikt. :)
Hon som vi hade idag, var en mycket trevlig ung kvinna som själv studerat i vår skola för ungefär 8år sedan. :) Så jag var otroligt glad över denna omväxlingen. :)
Jag fick mitt hår plattat av Victoria. :) Hon var så snäll att hon kunde platta mitt hår. :) Annars skulle det ha sett ut som det ondo under dagen. Tvättade ju mitt hår i duschen igår. :)
Så hade vi två timmar samhällslära. Så där gjorde jag inget. Hade inget att göra när mitt projekt redan var klart förra veckan. :)
Sista timmarna gick undan. :) Lärde mej tryckta vågor idag, när hon vi hade visade hur man gör med bena. Som vår egna lärare inte har kunnat göra. :) Så nu behöver jag inte stressa med det mera. Tack och lov. :)
Sedan gjorde jag två rullningar med sammetsrullar idag! Jag har varit riktigt ivrig i skolan. Kan som bara säga att jag är stolt över mej själv. :) Imorgon skall jag göra dessa till uppsättningar och skall ta med min kamera så jag kan ta bilder på mina uppsättningar. :)

Kommentarer
Postat av: Miley Ray Cyrus - Fanblogg

Svar: Japp! jag har ritat av henne :D

tack!! :)

2010-11-24 @ 18:15:07
URL: http://smileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: M

SV: ja de skulle jag kunna göra om jag hinner :) jag går första året :)

2010-11-24 @ 18:21:00
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0