Skoldagen 17.11.2010!

Skoldagen börjar med migrän i salongen. Gjorde absolut ingenting idag. Satt bara och talade med klasskompisar, men jag mådde inte så bra att jag skulle ha orkat göra någonting. :)
Kvart över tio hade vi samhällslära. Vi skulle hålla på med våra projekt som har en stor betydelse för vitsordet till betyget. Så jag fick klart mitt projekt. Nu har jag inget att fundera på under dagarna och största stressen föll bort. Som var att om jag hinner få mitt projekt klart.
De sista timmarna från halv ett var vi i salongen. Borstade ett dockhuvud med Victoria, varefter vi tvättade det. Efter ettans rast började vi borsta det blött och fick inte det klart till klockan 15.15. Så vi får se om vi hinner med det imorgon. Skall ha uppsättnings och frisyrs kurs i skolan. :)
Dagen gick nog annars helt normalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0