Skoldagen!

Skoldagen idag var normal, utan teori faktiskt. Vi var tre timmar nere i salongen. Jag tvättade, fönade och plattade Victorias hår. :) Och när jag var klar med hennes hår så tvättade, fönade och plattade hon mitt hår. :) Så på det viset var vi ivriga. :)
Två timmar samhällslära gick bra. Vi gick igenom om skatter och sedan såg vi en gammal film snutt från 1950-talet. Det var nog i Borgå som filmen var filmad. :) Vi diskuterade även om projektet vi skall göra för att vår lärare skall kunna bedöma kursen. :)
Två sista timmarna var matematik. Jag hann nog inte räkna så hemskt mycket. Jag jämförde mina svar med Victoria. :) För att veta att vi ungefär har förstått uppgifterna eftersom vi har matematik prov nästa veckas tisdag. Men jag hann nog räkna några uppgifter ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; aha, den är fin :)

2010-11-10 @ 12:50:30
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0