Skoldag!

Dagen börjar med 2 timmar matematik. Som jag var flitig och räknade båda timmarna. Ville öva ännu inför morgondagens matematik prov. Kanske jag kan något så jag skulle klara matematik provet iår. I fjol klarade jag inte av provet. :/
Efter matematiken hade vi en timme i salongen. Jag blev lite besviken på att vara nere i salongen, när vi inte har nästan alls teori. Så jag skulle vilja ha bra med teori. :) I salongen tvättade jag Victorias hår och efter det fönade jag det. :)
Efter lunchen ungefär 12 hade vi teori. Vi hade faktiskt teori till 15. Så jag var riktigt glad över det att teori timmarna var så många idag. :) Så jag var riktigt glad idag på skoldagen. :)
Hemma avr jag omkring fyra. :) Hade nog kört en aning raskt så jag inte behövde köra allt för sent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0