Skoldag!

Måndag= Skoldag!
Som gör att dagen börjar med matematik,
som inte gör dagens början något enklare alls. Man får sitt matematik prov tillbaka, men kan inte säga att jag skulle ha fått ett dåligt vitsord. Fick 2+ i matematik provet som jag till slut trodde gick helt under bänken. :)
Sedan skulle vi ha yrkesteori, men nej det hade vi ju inte. Det skulle ju vara underligt om vi kunde ha så vi egentligen borde ha. För det finns sådana som har smutsigt hår på måndagar. :/ Så vi var lektionen före lunchen nere i salongen.
Sedan hade vi teori från 12 framåt. Konstigt nog så hade vi teori utan att någon hade något att säga emot. :) Eftersom läraren hade kopierat allt klart så vi behövde inte skriva, men jag som skulle vilja skriva så jag skulle lära mej får göra det på egen hand hemma. Det tar enligt läraren för länge att ändra hela texter i punkt form.
Hade teori till 14.40. Vi hade de två sista lektionerna ihop så vi fick sluta lite tidigare. Kom hem via Lappträsk för jag var och frågade om praktik plats, men hon jag frågade hos tar inte just nu elever. Så jag måste fortsätta med mitt sökande. Hon jag var till idag tyckte att en flicka som jag kommer få en plats.
Jag var enligt denna frisör öppen och glad. Vågar komma till platsen för att presentera mej och prata face to face. :) Så det är redan en fördom, än att man skulle ringa och inte kunna visa sig för handledaren innan man börjar praktikperioden. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är bättre att träffa personen än att ringa. Det passar mig bra. Jag hatar nämligen att ringa till personer jag inte känner.



Svar: Beverly Hills 90210 är bästa serien. <3

Ja, jag har börjat. Det går sakta framåt. Har inte tid. (Läs: Tar mig inte tid.)



Till middag blir det köttfärsröra och ris. :)



Kram

2010-11-22 @ 19:24:21
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0