Sista november!

Tänka sig, det är redan sista november. Tiden den går så fort. Känns som om det nyligen var första november. Och nu är vi i slutet av november redan.
Dagen började med att jag höll på att försova mej. Mamma hade varit vaken med min lille bror i natt och jag var inte beredd på att jag skulle vakna själv. Så jag fick bråttom under morgonen. Måste stiga upp och sedan ännu koka kaffe, men fick ingen varm kaffe heller.
Till skolan kom jag i tid ändå. Så jag var helt nöjd, förutom att jag inte hade med min portfolio. Så jag var lite besviken på morgonen. Men läraren förstod nog.

Vi hade teori och vi skrev en massa ännu inom vilken tidsepok man vill fördjupa sig i. :) Så jag fick mitt skrivet och vi fick veta vem som är i grupperna till grupparbetet. :)

Samhällsläran gick med att vi fick se på film. :) Vi såg på "Sex and the city 2". Tyckte personligen att den verkade helt bra. :) Det var i samhällslära som vi skulle ha in lämnat portfolion, men jag hade den hemma så jag har denna vecka tid att ta med den. Annars är jag underkänd.

Två sista matte timmarna gick helt fint. Läraren stod och berättade sina erfarenheter inom lärar yrket. :) Hon har ju varit lärare de senaste 39 åren. :) Så hon kan sin grej inom matematik. :) Lite matematik uppgifter fick jag räknat också. :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej ursäkta sent svar, har varit lite off med bloggen ett tag... Med mig är det bara bra :-)

Hoppas allt är bra med dig?

2010-12-01 @ 11:18:27
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0