Onsdag 10.11.2010!

Dagen började 8.15. Med att vi var nere i salongen och hade kundbetjäning. Det var en kund på morgonen till salongen så jag tvättade, fönade och plattade en klasskompis hår. Hade som inget annat att göra så jag kunde göra det helt bra. :)
10.15 hade vi samhällslära. Eftersom vi skall göra ett projekt nu på 3veckor så var vi i modersmåls klassrummet. Där finns datorer och den är ledig på onsdagar. Så vi har timmar på onsdagar istället för måndagens timmar. :) Projektet skulle jag göra med en klasskompis, men sedan när det inte fanns tillräckligt med information till pararbete så bestämde jag att jag gör ett projekt ensam. :)
Lunch hade vi klockan 11. Så vi var och äta mellan samhällslära timmarna. Och på den tiden satt jag och fundera vad jag skall göra mitt projekt om. :) Men jag kom fram till ett beslut i alla fall. :) Jag skall göra om Europeiska centralbanken. :)
12.30 fortsatte vi med kundbetjäning. Då var det också bara en kund i salongen. Så jag höll på med några uppsättningar på dockhuvud. :) De blev helt bra, men jag har haft några dagar så att jag inte kan koncentrera på någonting utan att bli besviken. Så jag försökte tänka på positiva saker idag. :)
Klockan var 15.15 då vi fick sluta och jag åkte hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0