Medeltal!

Vekcans medeltal av veckan 47, är 14,42. Så det håller sig rätt bra fortfarande och jag har inte nå krav mera. Jag är så överlycklig att mitt bloggande ger resultat. :)
Tack alla blogg läsare och ni som har kommenterat. :) Ni är de som gör min dag värd att vakna till. Dagens bästa är att jag väntar på att få logga in på bloggen och läsa era kommentarer. Så glad över kommentarerna och glada kommentarer. :)
Jag har gjort det mesta på bloggen för att hålla er nya läsare här samt er gamla. :) Alla läsare är lika värda här på min blogg. :)
Hoppas ni fortsätter läsa och kommentera. :) Vill så gärna logga in här och se era kommentarer. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul!

Jag vet själv hur det är att logga in på bloggen och mötas av massa fina kommentarer. Man blir glad. :)



Svar: Japp, mina föräldrar är skilda.



Åh, låter mysigt. Hoppas att julen blir minnesvärd.



Inte välkomna till din pappa? Synd.



Kram

2010-11-29 @ 21:04:32
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0