Mattematik provet!

Är nöjd över min prestation till matematik provet. Kan säga att jag inte hade övat så mycket, hade bara det jag gjort på timmarna och lite uppgifter hemma som stöd till provtillfället.
Det fanns 13 uppgifter i provet! Och jag försökte mitt bästa på alla uppgifter. Ingen uppgift lämnade jag tom. Så jag hoppas jag får godkänt och inte underkänt, som ifjol. :)
Alla lär vi oss olika. Och man kan inte begära alla att de skulle kunna allt lika heller. Vissa kan matematik, medan vissa inte alls kan matematik. Så är det nu bara.
Jag har i alla fall visat att jag försökte mitt bästa! För mer än så kan jag inte göra. Kanske jag nu har gjort ett prov så bra att jag själv kan bli överraskad när vi får tillbaka provet. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Skönt att det i alla fall kändes bra efter provet. Vi hoppas på att det gick bra för dig. :)



Svar: Det verkar som att relationen till din pappa är aningen... Pressad?



Pappa fick en skjorta av mig. ;P



Kram

2010-11-16 @ 22:09:25
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0