Internet bråkar!

Direkt det lite blåser ute så bråkar vårt internet! :( Jag gillar inte alls att vår internet håller på bråkar då jag skall svara på kommentarer, men kanske det vill fungera bättre senare på dagen. :)
Menmen.. man kan ju inte göra så mycket till det att internet bråkar. För det är bara att försöka med det som man har. Kanske jag nu bloggar några inlägg här. :)
Internet fungerar nog bara man har tålamod. :) Man skall hålla huvudet kallt och orka vänta att det laddar. Om det inte kommer inlägg så har vårt internet fått allvarliga problem. :)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Vårat krånglar oxå ibland och det blir inte bättre om bloggen oxå krånglar då samtidigt! :P Såå störande!!! Vi är tvåäggstvillingar oxå och är inte så värst lika, eller på rösten är vi jättelika så många har trott att de pratar med mig när det har varit med min syrra i telefonen många gånger. haha Så lite så, tycker du var värd en award. Hoppas att din söndag blir härlig nu! ;) Kramar!

2010-11-07 @ 11:25:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Ammi

Heej va händer :))

2010-11-07 @ 13:26:27
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0