Inte så aktiv!

Är inte så aktiv på bloggen idag! Måste öva lite på matematiken inför morgon dagens prov. Kan inte riktigt säga att jag är så bra på det, men jag skall försöka mitt bästa ändå.
Kastar inte hanskarna i disken. Så jag försöker och visar att jag försöker på allvar. Kanske man skall visa nu sista året i yrkesskolan att man försöker. Ingen kan allt när man blir färdig heller, men man kan alltid visa att nånting har fastnat mellan öronen. :)
Nu skall jag och öva! Annars får jag öva i natt. Eftersom jag skall se på Desperat Housewives ännu ikväll. :) Nu när det började på tv. Det började nog med 7. säsongen och jag har inte sett 6. säsongen. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja precis! ;o orka va tvminnen som klagar xD

2010-11-15 @ 19:18:16
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0