Godmorgon!

Nu har man då sovit en ordentlig nattsömn. Kan som säga att det gjorde gott att sova 12 h i natt. Kanske man sover för mycket på helgen, men jag steg ju i alla fall upp lite efter 10. :) Konstigt att vara upp så tidigt redan. :) Brukar ju sova till 12. :)
Denna lördag kommer att gå med kameran. :) Kommer att blogga och sedan ta bilder av det jag vill. Och som jag tycker är vackert. Vi har nog -8 grader i södra Finland idag, men ut skall jag nog. :)
Jag kommer nog bara att vara hemma idag. Orkar som inte åka nånstans och älsklingen är ju på jobb så jag hinner blogga en hel del. :) Store bror och hans förlovade kommer kanske på besök idag eller imorgon så man får lite gäster i alla fall. :)
Nu skall jag fortsätta med bilder. Hoppas alla får en solig och fin lördag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0