Fredag!

Bloggade inte på grund av illamående. Var hemma hela dagen för jag mådde dåligt på natten och var rädd att jag skulle kasta upp. Det kom en gång upp under natten så tog den säkra sidan då jag stannade hemma.
Mådde även dåligt på dagen. Så jag låg i soffan och kollade tv med mamma. Eftersom hon också var hemma. :) Tog nog en sväng till stan med mamma efter brorsan från skolan för jag var redan en aning bättre. Vet nog vad detta illamående berodde på.
Kvällen kom och jag mådde nog lite bättre. Hade lovat min bror och hans förlovade att jag kommer på besök och på kaffe. Då fick jag lära hans förlovade hur man stickar hälan. :) Till en yllestrumpa. :)
Senare på kvällen var jag hemma. Satt och stickade själv också. :) Skall sticka små strumpor och sedan skall jag nog sticka mina egna strumpor. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Skönt att du mådde bättre på kvällen. :)

Kram

2010-11-20 @ 20:23:56
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0