Fredag! :)

Då har fredagen kommit på denna vecka också. :) Eftersom det är sista dagen i veckan så får man slappa helt och hållet. Skola hade vi också bara fyra timmar. :)
Skolan gick bra, med en kund halv nio. :) Han var en trevlig finsk språkig herr. Han var pratsam och positiv. Jag kom direkt på vad han menade när han förklarade hur han ville ha det klippt. :) Han var nöjd efter klippningen och så satt han 1€ i vår kaffekassa som vi har på kassa disken. :)
Efter kunden var jag på kaffe paus. När jag kom in tillbaka så ville en klasskompis ha sitt hår tvättat. Jag tvättade hennes hår, och då såg vi att hennes pink färg hade bleks. Så hon ville ha lite färg i det också. Vi satt en pink shockfärg på där som har 10min verkningstod och det blev snyggt.
Fönade och plattade det också. Vill göra det jag börjar så till slut också. :) SÅ det blev nog fint efter att vi hade plattat det också. :)
Sedan fick vi gå på lunch varefter vi fick sluta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0