Fortsättning av katterna!

Nu skall jag ladda upp bild på min brors katt. Som har varit hos oss sedan min bror började på yrkesskola.
Jeppe är 3år gammal, född hösten 2007. :) Han har inte varit kastrerad och nu under denna sommar har vi kastrerat honom. :) Han har varit pappa till de flesta kattungarna. :)

Hur det än är så vill våra katter var upp i vinden. Där är det varmt och skönt. Och med andra ord får de sova var de vill. :) Här är Jeppe i min säng.

Jeppe är den största katten av storleken hos oss. :) Han är min brors och han kallar Jeppe till Paddan, när han är så stor. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Väldigt gullig katt. <3



Svar: USch, va hemskt! Är hon albino? Är det det som gör att hon är döv och kanske kan bli blind?



Klaga gör vi alla. Och jag tycker du har rätt att klaga på den långa vägen till och från skolan. Samtidigt har du valt det själv.



Kram

2010-11-01 @ 17:58:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0